Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със свещи и бобина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със свещи и бобина

    Здравейте, имам чувството че колата ми не дърпа на високите скорости както трябва и като, малка загуба на мощност.
    Реших да погледна състоянието на свещите преди да си купя нови и да отида на диагностика. След като отворих капака не ми се хареса много гледката:
    1-ви цилиндър
    Има наличие на окисляване на самата свещ и малко масло.
    4-ти цилиндър също в гнездото на свещта има наличие на масло.

    *реле/бубина пробив на корпуса

    * окис по лулите

    Поради какви причини би могло да има подобно количество масло и да ми се окислят свещите .. това реле дали работи коректно ... Може би най- добре ще се разбере на диагностика, но все пак да ви попитам.
    Last edited by flipz; d.m.y г., 12:58.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  • #2
    Това отвънка бубината ли е спукана или снимката ме лъже?Ако е така трябва да я смениш,иначе за маслото при свещите трябва да се смени гарнитурката а за окислението гледам че и едната свещ е ръждясала отвънка почти на 100% съм сигурен че е имало влага.
    Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 12:59.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #3
      Колега кај мене беше истата ситуација...Во првите две имаше малку масло ама јасно се гледа дека е тоа чисто масло (сшто и на твојта) така да когато е налевано е влезнало малку (затава се налева со инка секогаш). Рждата шо ја гледаш и кај мене беше иста и е јасно дека е од вода којато е влезнала одозгоре. Ја земах почистих се со ВД, после со едно за чистење на контакти изчистих каблите и контактите хубаво и ставих па свештите.
      Резултато беше таков да колата си остана трома на високи обртаи (кај мене после 5,5-6000обрти губеше снагата) и проблемо се реши когато смених МАФ сензоро. Како и да е сепак треба да почистиш хубаво.
      Поздрав
      Last edited by simich; d.m.y г., 11:46.
      AR 145 1.4TS ex
      AR 159 JTDm ex
      AR 145 QV

      Comment


      • #4
        благодаря .. явно и лолите ми са биле малко окислени .. струва ми се че малко по- добре върви. но определено ще трябва диагностика или при някои разбирател и да се сменя маф или нещо подобно ... като подавам постепенно газ дърпа .. като я дам на веднъж .. по- бавно набира все едно се дави
        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

        Comment


        • #5
          Мога само едно да ти кажа - от маслото няма да ти се получи окис. Освен това диелектрическите му свойства са по-добри от тези на въздуха. Това, че при свещите има масло, означава, че трябва да се замислиш да си смениш гарнитурата на капака на клапаните - тя върви с 4 квадратни уплътнения за отворите на свещите - от там ти влиза маслото и след смяната там няма да има масло вече. А другото е друг филм...
          Last edited by serafim; d.m.y г., 20:36.
          sigpic
          Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

          Comment


          • #6
            Здравейте колеги след като почистих от маслото, което беше много малко вече 10к няма и следа от него .. бях направил велика глупост .. след смяна на помпата на съединителя реших да пръсна да измия спирачната течност, понеже е високо корозионна и съм пръснал явно и не където трябва та от там може би и при лулите за да се окислят, въпреки капака.

            Смених свещите и всичко се оправи, мислих че са иридиум но те не са и определено са били за смяна.
            Сега си търся бубина ..
            Гарнитурата вярно леко по ръбовете е зацапана все едно се просмуква, но няма капки и зацапване на двигателя може още да се покара.

            ---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:51 ----------

            Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
            Мога само едно да ти кажа - от маслото няма да ти се получи окис. Освен това диелектрическите му свойства са по-добри от тези на въздуха. Това, че при свещите има масло, означава, че трябва да се замислиш да си смениш гарнитурата на капака на клапаните - тя върви с 4 квадратни уплътнения за отворите на свещите - от там ти влиза маслото и след смяната там няма да има масло вече. А другото е друг филм...
            така е прав си колега !
            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
              ... като подавам постепенно газ дърпа .. като я дам на веднъж .. по- бавно набира все едно се дави
              след смяната на свещите оправи ли се газта, защото имам сходен проблем

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 00:29.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
                  след смяната на свещите оправи ли се газта, защото имам сходен проблем
                  up

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Това твърдение ли е или е предполужение?
                    Все пак иде реч не за трансформаторно а за работило двигателно масло.
                    Да , колега.
                    Дори и отработеното масло е с по-добри диелектрични свойства от въздуха.
                    Разбира се не говорим за някоя чернилка с метални стружки и други обогатители.

                    Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
                    up
                    Основния недостатък на старите свещи е увеличеното разстояние между електродите. Ако нямат пробив е допустимо и препоръчително да се коригира разстоянието им. Иначе-нови.
                    Точно мудността и неотзивчивостта на мотора се дължи най-често на свещи и кабели.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Да , колега.
                      Дори и отработеното масло е с по-добри диелектрични свойства от въздуха.
                      Разбира се не говорим за някоя чернилка с метални стружки и други обогатители.


                      Основния недостатък на старите свещи е увеличеното разстояние между електродите. Ако нямат пробив е допустимо и препоръчително да се коригира разстоянието им. Иначе-нови.
                      Точно мудността и неотзивчивостта на мотора се дължи най-често на свещи и кабели.
                      Добре Дядя, а сега кажи качестрени и пробвани маркови кабели, свещите са ясни Denso...

                      П.С. Ама за боксер като моя :P
                      145 1.7 16V Boxer

                      Comment


                      • #12
                        След смяна на свещите, а след това и бубината - замерих я с мултицет по пример от Аутодата и не работеше .. колата е пушка. Все пак тока т.е. искрата е най- важна за възпламеняването и вървенето на колата
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment

                        Working...
                        X